Національна
логістична
компанія

Перевозимо рефрижераторами.
Валідований транспорт. Склад класу А+

Наші вимоги для всіх членів команди, незалежно від рівня посади та завдань

Ініціативність
вона у нас не карається, а всіляко заохочується
Бажання розвивати та розвиватися
Завжди є можливість зробити процес кращим, ефективнішим і приємнішим, а співробітнику обійняти посаду та виконувати завдання мрії
Навчаність та адаптивність
Ми динамічно розвиваємось, впроваджуємо нові технології та постійно підвищуємо свою ефективність, тому безперервне навчання – частина нашого життя і ми реально отримуємо від цього задоволення
Чесність та відкритість
Ми вважаємо, що найперший і найефективніший крок до вирішення будь-якої проблеми – це якнайшвидше виявлення та усвідомлення її існування, тому ми завжди адекватно сприймаємо критику та прикладаємо максимальні зусилля, щоб кожне «сьогодні» стати кращим, ніж «вчора»

Ми, зі свого боку, пропонуємо своїм співробітникам:

  • Повага та право на власну точку зору
  • Справедливу оплату праці
  • Зрозумілі правила, конкретні завдання та прозорі вимоги
  • Можливості самореалізації, розвитку та кар'єрного зростання
  • Середу, де заохочуються ідеї, мрії та інновації

Відкриті вакансії

Якщо Ви вважаєте, що наші цінності та підходи близькі вам, ви відповідаєте вимогам однієї з вказаних нижче вакансій, заповніть форму та прикріпіть своє резюме у форматі .doc, .pdf.

Business Analyst

Чим Ви займатиметеся:

  • Налаштовувати та автоматизувати звітність у компанії
  • Аналіз P&L, Cashflow, IRR ROI, NPV, розрахунок ретроспективи
  • Проводити моніторинг потокових метрик та налаштовувати дашборди
  • Аналізувати дані, перевіряти будувати гіпотези, визначати ключові ознаки даних, грамотно формувати висновки
  • Короткострокове та довгострокове планування, прогнозування бізнес-ситуацій, в обліково-фінансовому аспекті

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи на позиції Business Analyst від 2-х років
  • Профільна вища освіта: технічна, інженерна, математична, IT (бажано КПІ), буде перевагою: додаткова освіта: економічна / бухгалтерська / фінанси
  • Досвід у програмуванні 1С BASF іншій обліковій, або ERP-системі
  • Мати досвід практичного використання, налаштування BI інструментів Tableau, Power BI, QlickView, QlickSense
  • Знання в області математики, теорії ймовірності та мастатистики
  • Досвід застосування 1С (CRM, ERP системи, IP телефонії, 1С Бухгалтерія

Місце роботи: м. Київ, вул. Кирилівська, 40-Р (5 хв. від ст. м. Тараса Шевченка).

Надсилайте своє резюме або телефонуйте: +38 (066) 652 40 18

Подати заявку на работу

Інженера з валідації та якості

Чим ви будете займатись:

  • Організація та проведення валідаційних та кваліфікаційних робіт (обладнання, приміщення, інженерні системи, процеси)
  • Розробка протоколів та звітів з кваліфікації
  • Розробка та актуалізація стандартної валідаційної документації, яка стосується процесів валідації (валідаційний майстер-план, СОП, план-графік проведення валідаційних робіт, реєстр валідованих транспортних засобів, реєстр водіїв, реєстр ЗВТ)
  • Контроль валідаційного статусу об'єктів і процесів, проведення метрологічної повірки ЗВТ (реєстратори температури та вологості, пірометр)
  • Організація та здійснення заходів з удосконалення Фармацевтичної системи якості у відповідності до вимог GDP
  • Облік і зберігання валідаційної документації
  • Підготовка даних для аналізу функціонування системи управління якості з боку керівництва
  • Участь в проведенні аудитів згідно затвердженого графіку (та позапланово)

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (інженерно-технічна, фармацевтична, біотехнологічна)
  • Досвід роботи - від 1 років на фармацевтичному підприємстві
  • Знання: Правил GDP, ліцензійних вимог та вимог систем менеджменту якості, керівної та нормативної документації з кваліфікації технологічного обладнання та інженерних систем
  • Навички роботи з програмним забезпеченням валідаційних приладів
  • Вміння розробляти документи (інструкції, процедури)
  • Бажано наявність сертифікату внутрішнього аудитора та сертифікату про проходження навчання по валідації / кваліфікації

Зі свого боку ми пропонуємо:

  • Роботу в стабільній, національній компанії, яка дотримується стандартів GDP
  • Компанія надає безкоштовне навчання та видає посвідчення водія автонавантажувача
  • Всі умови для професійного розвитку
  • Конкурентну заробітну плату 
  • Офіційне працевлаштування зі всіма соціальними гарантіями
  • Графік роботи: п’ятиденний, 8-годинний робочий день (9:00 -18:00)

Місце роботи: м. Київ, вул. Кирилівська, 40-Р (5 хв. від ст. м. Тараса Шевченка) 

Надсилайте своє резюме або телефонуйте: +38 (066) 652 40 18

Подать заявку на работу

Комплектувальник на склад (Бориспільський р-н)

Основні завдання:

  • Збір, контроль та відвантаження замовлень за допомогою ТЗД
  • Пакування товарів згідно правил та вимог
  • Розміщення товарів в місцях зберігання
  • Проведення складських операцій в системі обліку
  • Проведення інвентаризацій
  • Робота зі складською технікою

Що для нас важливо:

  • Бажаний досвід роботи на складах від 6 місяців
  • Відповідальність
  • Хороша фізична форма
  • Логічне мислення, аналітичні здібності
  • Робота в режимі багатозадачності, стресостійкість

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування з першого дня, зі всіма соціальними гарантіями
  • Дохід від 10 500 грн з перспективою підвищення (за рахунок перегляду категорій та індексацій зп)
  • графік роботи: денні зміни 8.30-17.30
  • Надаємо робочу форму та взуття
  • На складі комфортні температурні умови, роздягальня, душ, обладнана кухня
  • Забезпечуємо корпоративним транспортом з м. Київ (метро Чернігівська, Позняки, Харківська, Бориспільська) з м. Бровари та м. Бориспіль.

Місце роботи: Київська область, Бориспільський район, с. Велика Олександрівка, вул. Бориспільська, 7

Надсилайте своє резюме або телефонуйте: +38 (066) 652 40 18

Подать заявку на работу

Оператор складу (1С WMS)

Чим Ви будете займатись:

  • Робота в системі управління складом на рівні користувача.
  • Взаємодія зі співробітниками складу (комплектувальник, комірник, завідувач складом)
  • Моніторинг роботи складу (онлайн) в системі управління складом
  • Ведення первинного документообігу складу

Вимоги до кандидата:

  • Уважність, відповідальність, пунктуальність, бажання працювати;
  • Комп’ютерна грамотність.
  • Володіння пакетом офісних програм (Excel, Word, електронна пошта).
  • Розуміння всіх складських процесів

Зі свого боку ми пропонуємо:

  • Роботу в стабільній, національній компанії, яка дотримується стандартів GDP
  • Всі умови для професійного розвитку
  • Конкурентну заробітну плату та реальний вплив результатів роботи на розмір винагороди
  • Офіційне працевлаштування зі всіма соціальними гарантіями
  • Графік роботи: п’ятиденний, 8-годинний робочий день (8:30 -17:30)
  • Забезпечуємо безкоштовним корпоративним транспортом: з м. Київ (метро Чернігівська, Позняки, Харківська, Бориспільська). З м. Бровари і м. Бориспіль.

Місце роботи: Київська область, Бориспільский район, с. Велика Олександрівка, вул. Бориспільска, 7

Надсилайте своє резюме або телефонуйте: +38 (066) 652 40 18

Подати заявку на работу

Водій навантажувача (річ-трак)

Чим Ви будете займатись:

  • Прийом товару від постачальника (завантаження/ розвантаження автомобіля)
  • Розташування, переміщення вантажів за допомогою штабелера та рокли
  • Управляти електронавантажувачем (ричтрак-штабелер) при навантажувально-розвантажувальних роботах
  • Ведення обліку та звітності про рух і залишки ТМЦ на склад
  • Участь в інвентаризації на складі

Зі свого боку ми пропонуємо:

  • Роботу в стабільній, національній компанії, яка дотримується стандартів GDP
  • Компанія надає безкоштовне навчання та видає посвідчення водія автонавантажувача
  • Всі умови для професійного розвитку
  • Конкурентну заробітну плату та реальний вплив результатів роботи на розмір винагороди
  • Офіційне працевлаштування зі всіма соціальними гарантіями
  • Графік роботи: п’ятиденний, 8-годинний робочий день (8:30 -17:30)
  • Забезпечуємо безкоштовним корпоративним транспортом: з м. Київ (метро Чернігівська, Позняки, Харківська, Бориспільська). З м. Бровари і м. Бориспіль.

Місце роботи: Київська область, Бориспільский район, с. Велика Олександрівка, вул. Бориспільска, 7

Надсилайте своє резюме або телефонуйте: +38 (066) 652 40 18

Подати заявку на работу

Завідуючий аптечним складом

Основні обов’язки:

  • Організація безперебійної роботи складу класу А + площею 1500 м2
  • Дотримання функціонування на аптечному складі системи управління якістю (СОПи, технологічні інструкції, протоколи, акти, аналізи ризиків)
  • Управління складськими операціями: контроль надходження, зберігання та своєчасного відвантаження товарів і відповідно до стандартів GDP
  • Участь у проведенні інвентаризацій, формування та ведення обліку ТМЦ, звітної документації
  • Проходження планових і позапланових перевірок фармінспекціі.

Вимоги до кандидата:

  • Вища фармацевтична освіта
  • Досвід роботи на посаді керівника складу, менеджера складської логістики від 3 років обов’язково
  • Знання законодавчої бази з регламенту оптової торгівлі лікарськими засобами та навик дотримання
  • Досвідчений користувач MS office, BAS 1С, Excel
  • Перевагою буде, досвід впровадження автоматизації складу WMS
  • Вміння побудувати систему і організувати роботу команди
  • Лідерські та адміністративні якості

Що ми пропонуємо:

  • Роботу в стабільній, національній компанії, яка дотримується стандартів GDP
  • Конкурентну заробітну плату та реальний вплив результатів роботи на розмір винагороди
  • Можливість реалізувати свої знання, навички та досвід, а також розвивати їх
  • Надаємо службовий трансфер: м. Бориспіль, м. Бровари та з Києва (від м.Чернігівська, м. Харківська, м. Познякі, м. Бориспільська)

Місце роботи: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Бориспільська, 7 (складський комплекс «Біокон»)

Надсилайте своє резюме або телефонуйте: +38 (066) 652 40 18

Подати заявку на работу

Інженер з якості

Чим Ви будете займатись:

  • Розробляти, погоджувати, актуалізовувати, необхідну регламентуючу документацію системи якості відносно документації першого, другого та третього рівнів ієрархії розподілу документів на підприємстві.
  • Приймати участь у розробці, вдосконаленні та впровадженні системи якості.
  • Оформляти звітну документацію для оцінки показників якості, які характеризують ефективність виконання робіт підприємства в цілому.
  • Встановлювати причини, що викликають погіршення якості виконаних робіт, брати участь у розробці і впровадженні заходів з їх усунення.
  • Виконувати вимоги системи якості на підприємстві.
  • Брати участь в організації та підготовці до проведення зовнішніх аудитів, інспекцій/самоінспекцій.
  • Відповідати за належне зберігання оригінальних документів, що стосуються управління системи якості підприємства.
  • Виконувати цілі та плани розвитку компанії у сфері якості.
  • Виконувати дії по дотриманню ліцензійних умов та вимог належної дистриб’юторської практики (GDP) на підприємстві.
  • Забезпечувати функціонування системи якості відповідно вимог GDP, включаючи: управління змінами, управління ризиками стосовно якості та відхиленнями в системі якості, управління коригуючими та попереджувальними діями, планування, організація та аналіз внутрішніх аудитів, управління невідповідною продукцією, аналіз та оцінка ризиків в основних процесах дистрибуції і допоміжних процесах підприємства.
  • Прийняття участі в проведені валідаційних та кваліфікаційних робіт, кваліфікація постачальників, покупців, клієнтів, аутсорсингових послуг.
  • Проведення навчання персоналу.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (інженерно-технічна, фармацевтична, стандартизація/якість);
  • Досвід роботи в сфері якості від 1 року обов’язковий;
  • Знання Правил GDP, ліцензійних вимог з оптової та роздрібної торгівлі, діючих Українських і міжнародних стандартів, що поширюються на обіг лікарських засобів, косметичних, харчових засобів та продукції медичного призначення.
  • Досвід з проведення кваліфікації та валідації обладнання.
  • Наявність сертифікату внутрішнього аудитора з вимог GDP та проходження навчання по валідації/кваліфікації.

Переваги, які отримує співробітник, працюючи з нами:

  • Роботу в стабільній, національній компанії, яка дотримується стандартів GDP
  • соціальні гарантії згідо КЗпП УКраїни
  • Всі умови для професійного розвитку
  • Конкурентну заробітну плату 
  • Графік роботи: п’ятиденний, 8-годинний робочий день (9:00 -18:00)

Місце роботи: м. Київ, вул. Кирилівська, 40-Р (5 хв. від ст. м. Тараса Шевченка).

Надсилайте своє резюме або телефонуйте: +38 (066) 652 40 18

Подати заявку на работу

Хотите работать с нами?

Якщо в даний момент у нас немає для вас відповідної вакансії, а ви відчуваєте, що є тією людиною, яка потрібна нашій команді, заповніть форму нижче і ми обов'язково з вами зв'яжемося.

Розповісти про себе